piątek, 25 lutego 2011

molitka

MAKIJAŻ

PRZED
Dość ekscentrycznie, choć nawet ładnie. Nie podobają mi się jedynie te usta, nie pasujące do delikatnej całości makijażu i odcień skóry nie najlepiej wyglądający z żółtymi włosami. Dam 7/10.



PO
Zrobiłam Ci delikatny makijaż : oczy musnęłam jasnym różowym cieniem, a usta pomalowałam pomarańczową szminką. Fryzura – jakoś tak mi pasowała do makijażu. Voila!



STRÓJ



PRZED
Strój (tak jak make-up) dość ekscentryczny. Jednak buty dość… dziwnie wyglądają z tymi pończochami i nie podoba mi się połączenie szortów z tą brązową bluzką. 5,5/10




PO
No więc… Miałam nie mały problem, ponieważ prawie wszystkie ubrania masz gdzieś ukryte i miałam mały wybór. Jedyno co udało mi się stworzyć to to – strój a la „rockmanka”.


________________________________________________________
Metamorfozy możecie zamawiać w mojej KG na Stardoll'u lub pisząc w komentarzach pod postami. Dodawajcie się do obserwujących!!! =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz